O, to może się przydaćmczelny2401 pisze:Wyprzedzanie prawym pasem podczas jazdy na ACC można zmienić za pomocą kodowania
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A, i jeszcze kwestia zamykania: w Renault wystarczyło się oddalić. Niczego nie trzeba było dotykać.VVojteck pisze:ACC - jasne, tylko trzeba ten ruch wykonać i o nim pamiętać zanim auto zacznie hamować.bentley pisze:Witam,
VVojteck
Co do ACC i wyprzedzanie prawym pasem to nie zauwazylem takiego problemu. Wystarczy w tej sytuacji wcisnac pedal gazu i auto z lewej jest ignorowane (wersja przed FL).
Co rozumiesz przez to ze system bezkluczykowy jest o 10 lat gorszy niz ten z Renault? Co takiego we francuskim systemie jest lepszego co robi jako gamechanger w tym temacie?
Co do keyless - nie mówię o przełomie. W Renault otwarcie drzwi zaryglowanych i niezaryglowanych było identycznie płynne (Laguna). Keyless otwierał auto natychmiast. W Atece nie ma tej płynności, trzeba dać chwilkę zamkowi.
No i w Atece czujniki są tylko w drzwiach przednich i bagażniku.
Miałem L3 7 lat i nigdy nic mi się z kartą nie stało. Ale L3 weszła na rynek chyba w 2008.A60 pisze:Posiadałem od 2001 roku Lagunę i irytowała mnie koniecznosc włożenia karty do czytnika by odpalić samochód. Potem to poprawili, ale cały czas karty były dość delikatne. W Atece pilot jest solidniejszy.
O, to też fajna informacja. Czasem gimnastyka , żeby dotknąć zamka okazuje się wyzwaniem.Endrju pisze:Różnica jest taka że w Renault wystarczy się zbliżyć do auta z kartą i auto się otwiera a Seacie trzeba włożyć rękę pomiędzy klamkę a drzwi. Jeśli chodzi o zamykanie to można przekodować że auto będzie się zamykało po oddaleniu się z kluczykiem.
Sprzeglo reaguje na szybkie wdepnięcie dłuższą reakcja. Ja już się nauczyłem, że po starym dobrym manualu jeżdżę spokojniej. To ciężko nazwać, ale trzeba się nauczyć dynamiki na skrzynki automatycznej w tym modelu