Nie wpisałeś rocznika. Jak widać w 2 egzemplarzach z tego wątku, mój z 2023 roku, jest jak jest. Z działaniem w samochodzie na F powtarzał się nie będę, skoro opisałem. Powtórzę się tylko, że nie wiem jak działa to w nowszych pincetach. W TIPO z kolei już inaczej było.Rafiner pisze: ↑25 gru 2023, 20:51Mi zalepienie radaru powoduje info o FA, ale reszta działa. Nie wiem skad takie info o VAG??
Poza tym jezdzilem roznymi autami i generalnie zestaw FA + LA + ATemp dzialal najlepiej w VAG i to w takim z 2017 roku, gdzie duzo drozsze Toyoty czy Kia czy Renault te systemy to kpina byla.
Wole jak mi przy sniegu na chwile unieruchomi FA niz tamte wynalazki.
PS. Nie wiem jak w Fiacie, ale sadze ze poziom VAG byl nieosiagalny w 2017, nie wiem jak teraz.
Skąd info o VAG - czyj jest SEAT? Można podejrzewać, że pozostałe też tak mają, skoro błędy w systemie info też są
Miałem okazję zapoznać się z wieloma wątkami na forum, dość osobliwy jest opisujący LA. Sam miałem okazję jeździć kiedyś Leonem (w 2019 roku, to rocznik auta ten sam), w którym można było do LA włączyć opcję prowadzenia w pasie bez opcji Travel Assist i z wyłączonym tempomatem. W mojej Atece prowadzenie w pasie możliwe tylko z Travel Assist na tempomacie. Jak dobrze pamiętam w wątku pisała osoba, która miała Atece przedlifta i polifta, opisane było różne działanie w obu, w przeflifcie było jak w przytoczonym Leonie.
Co do poziomu osiągalności. W 500X z 2016 roku z marca, nie ma niestety aktywnego tempomatu, wprowadzili dopiero w lipcu 2016 - w moim soft po aktualizacji ma możliwość odpalenia, ale musiałbym radar zmienić za kilka tysięcy zł. LA ma tylko funkcję odbicia od linii pasa ruchu (robi to dość stanowczo), nie ma wibracji kierownicy, czy utrzymania środka pasa. Oczywiście realizowana jest funkcja automatycznych świateł drogowych