ej no to co Ty, jeszcze zes go nie "ujezdzil" i juz chcesz tuningowac? daj mu szanse, naprawde przyjemnie idzie i bez tego
Chip Box
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Chip Box
Spokojnie, to czysta ciekawość bo kupuje auto na dłużej.
Na gwarancji nic nie będę robić
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- Zbyszek
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 sty 2018, 21:18
- Samochód: ATECA FR TDI 190 DSG Black Magic.
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
Piszesz, że nic nie będziesz robić przez 4 lata? Myślę, że nie wytrzymasz hihi. I nie piszę tego złośliwie,ale doskonale to rozumiem. Ja też mam 190KM w TDI i niby wystarcza. Jasne że wystarcza, scigac sie na swiatłach raczej nie będę, ale jesli masz więcej to zawsze jest przyjemniej, a przecież chyba tylko o to chodzi , gdy kupujesz najmocniejsze wersje. Nie wybierasz jej po to by byc mistrzem eco itd. Tylko po to , żeby czasem móc się pocieszyć z przyspieszenia, prowadzenia itp. Nie chodzi mi o głupie szaleństwo i ryzykowanie, wymuszanie i coś tam jeszcze, ale o to żeby po prostu się ucieszyć. Pozdrawiam i mimo wszystko trzymam kciuki za udany tunning( mimo gwarancji)
ATECA FR TDI 190 DSG Black Magic.
- Zbyszek
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 sty 2018, 21:18
- Samochód: ATECA FR TDI 190 DSG Black Magic.
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
Witam. Wczoraj został u mnie założony box marki DTE. efekt na najmocniejszym programie: 225 koni i 530 Nm. Roznica jest odczuwalna, szczególnie w przedziale 80-170 km/h. jak bedzie wyglądało w kwestii zuzycia paliwa zobaczę za jakiś czas. Jak bede w domu i bede miał dostęp do wydruku z hamowni to się podzielę. Ale ja uważam ze warto.
ATECA FR TDI 190 DSG Black Magic.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: Chip Box
Jeśli chodzi o profesjonalny chip tuning
Sprawdź tutaj https://www.turboperformance.de/informationen
Nie wiem czy są oni w Polsce ale podobno można zachować gwarancję Seata po ich tuningu
Albo tutaj http://www.abt-sportsline.de/seat-tunin ... ortechnik/
Oficjalny domowy tuner grupy vw
Sprawdź tutaj https://www.turboperformance.de/informationen
Nie wiem czy są oni w Polsce ale podobno można zachować gwarancję Seata po ich tuningu
Albo tutaj http://www.abt-sportsline.de/seat-tunin ... ortechnik/
Oficjalny domowy tuner grupy vw
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 22:46
- Lokalizacja: Warszawa, Ursus
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150 KM
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Chip Box
Seat pare lat temu zakazał jakichkolwiek zmian modyfikacji oprogramowania silnika z powodu dużych kosztów napraw gwarancyjnych. (Sprężarki,dwumasy itp) Wczesniej sami proponowali przez Aso zmianę programu. Sam osobiście w Leonie mialem problem na gwarancji ze sprezarka . Gdyby nie znajomości musialbym sam na swój koszt pokryć naprawę. Zmiany jeszcze weszły jak importerem była jeszcze Iberia Motor Company w Piastowie.
Seat Ateca 1.4 TSI Xcellence Nevada White.
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
Jestem pewien, że przy 530Nm masz już fajny masaż na plecach Nie wspomnę o elastyczności w przedziale prędkości, o którym pisałeś. Nie powiem...zazdroszczęZbyszek pisze: ↑24 sty 2018, 13:25Witam. Wczoraj został u mnie założony box marki DTE. efekt na najmocniejszym programie: 225 koni i 530 Nm. Roznica jest odczuwalna, szczególnie w przedziale 80-170 km/h. jak bedzie wyglądało w kwestii zuzycia paliwa zobaczę za jakiś czas. Jak bede w domu i bede miał dostęp do wydruku z hamowni to się podzielę. Ale ja uważam ze warto.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: Chip Box
Możliwe że są jakieś ulgi na specjalne modele lub w odpowiednim krajuMichalw79 pisze: ↑25 sty 2018, 3:04Seat pare lat temu zakazał jakichkolwiek zmian modyfikacji oprogramowania silnika z powodu dużych kosztów napraw gwarancyjnych. (Sprężarki,dwumasy itp) Wczesniej sami proponowali przez Aso zmianę programu. Sam osobiście w Leonie mialem problem na gwarancji ze sprezarka . Gdyby nie znajomości musialbym sam na swój koszt pokryć naprawę. Zmiany jeszcze weszły jak importerem była jeszcze Iberia Motor Company w Piastowie.
Na niemieckim forum koleś pisał że dostał zgodę Seata na modyfikację swojej Ateci 2.0 TSI poprzez firmę A.B.T - Sportsline . Zgodę od Seat załatwia tuner. Oczywiście wszystkie nowe parametry wpisywane są na nowo do dowodu rejestracyjnego TUV daje Dekra
Pozdrawiam.
- Zbyszek
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 sty 2018, 21:18
- Samochód: ATECA FR TDI 190 DSG Black Magic.
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
Janisz:
rzezcywiscie, masaż jest fajny i przyjemny. Ale też bardzo potrzebny czasami:)
Bardzo ułatwia to nieprzyjemny czasami manewr wyprzedzania, nawet przy prędkościach przepisowych. Ciągle bardzo zdarza się, że " uwilbiani przez niektórych i uważani za niejakich bohaterów" kierowcy TIR'ów blokują drogę, chlapiąc czym popadnie, zasłaniając widok itp. Pamiętam jeszcze kilka lat temu panował zwyczaj " migania" prawym kierunkowskazem, gdy droga przed nim była wolna, a zza tej " niszczącej" drogi ładowni nic nie było widac... Teraz bardzo rzadko któryś z tych " bohaterów" sygnalizuje... może jeszcze Ci starsi, doswiadczeni i myślący kierowcy...
Wracając do wątku, stosunkowo rzadko jeżdże z pedałem w podłodze, ale czasem się to bardzo przydaję. Te 130 Nm więcej naprawdę ładnie czuć. Nie chcę też przegiąć-choć kilka osób mi mówiło że ta skrzynia spokojnie wytrzymuje 500 Nm.
Pozdrawiam wszystkich lubiących trochę podkręcic silnik i osiągi. Naprawdę warto. I to stosunkowo niewielkim kosztem. Pewnie lepsza i pózniej przyjemniejsza byłaby pełna modyfikacja map silnika, nie poprzez box... ale cos za cos... Może kiedys.
rzezcywiscie, masaż jest fajny i przyjemny. Ale też bardzo potrzebny czasami:)
Bardzo ułatwia to nieprzyjemny czasami manewr wyprzedzania, nawet przy prędkościach przepisowych. Ciągle bardzo zdarza się, że " uwilbiani przez niektórych i uważani za niejakich bohaterów" kierowcy TIR'ów blokują drogę, chlapiąc czym popadnie, zasłaniając widok itp. Pamiętam jeszcze kilka lat temu panował zwyczaj " migania" prawym kierunkowskazem, gdy droga przed nim była wolna, a zza tej " niszczącej" drogi ładowni nic nie było widac... Teraz bardzo rzadko któryś z tych " bohaterów" sygnalizuje... może jeszcze Ci starsi, doswiadczeni i myślący kierowcy...
Wracając do wątku, stosunkowo rzadko jeżdże z pedałem w podłodze, ale czasem się to bardzo przydaję. Te 130 Nm więcej naprawdę ładnie czuć. Nie chcę też przegiąć-choć kilka osób mi mówiło że ta skrzynia spokojnie wytrzymuje 500 Nm.
Pozdrawiam wszystkich lubiących trochę podkręcic silnik i osiągi. Naprawdę warto. I to stosunkowo niewielkim kosztem. Pewnie lepsza i pózniej przyjemniejsza byłaby pełna modyfikacja map silnika, nie poprzez box... ale cos za cos... Może kiedys.
ATECA FR TDI 190 DSG Black Magic.
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
Zbyszek dużą frajdę daje przeprogramowanie skrzyni DSG. Nie jedna osoba przyzna, że przydałby się program coś pomiędzy D a S Dzięki temu zmienia się charakterystyka auta i masz wrażenie jakbyś jeździł nową furą