Belki nośne na relingi
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 17:32
- Lokalizacja: Koszalin
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI DSG 7 Nevada White xcellence
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Belki nośne na relingi
Cześć,
Możesz napisać jaki bagażnik rowerowy do tego kupiłeś? Szukam jakiegoś zestawu belki + bagażnika rowerowe tak aby upchać 4 rowery
Możesz napisać jaki bagażnik rowerowy do tego kupiłeś? Szukam jakiegoś zestawu belki + bagażnika rowerowe tak aby upchać 4 rowery
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Belki nośne na relingi
Ja wstawiłem tam 2x Thule ProRide 598 Black. Czarny wygląda super, a sam bagaznik jest rewelacyjny, bo nie halasuje, jest stabilny i mocny. Wcześniej miałem Thule ProRide 591 i też byłem zadowolony.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 14 sie 2017, 22:38
- Lokalizacja: Jaworzno
- Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0TDI DSG 190KM 4Drive DSG7
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Belki nośne na relingi
Te Thule montujesz w szynie Whisbar? Pasuje wszystko bez problemów czy trzeba jakiś kit mieć do tego?paprotek pisze:Ja wstawiłem tam 2x Thule ProRide 598 Black. Czarny wygląda super, a sam bagaznik jest rewelacyjny, bo nie halasuje, jest stabilny i mocny. Wcześniej miałem Thule ProRide 591 i też byłem zadowolony.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane za pomocą Tapatalk
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Belki nośne na relingi
Wszystko do siebie pasuje idealnie. Ten rowek "T" to jeden standard dla wszystkich producentow, więc żadnych przejściówek ani dodatkowych kitów nie trzeba montować.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 14 sie 2017, 22:38
- Lokalizacja: Jaworzno
- Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0TDI DSG 190KM 4Drive DSG7
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 25 lut 2018, 14:59
- Lokalizacja: Lubin
- Samochód: Seat Ateca 1,4 TSI XC DSG7
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Belki nośne na relingi
Mam pytanko do kolegów posiadających belki Whispbar Rail. Firma nie robi dedykowanego zestawy do Ateci więc posiłkowaliście się kupnem dwóch długości belek:
1. Whispbar Rail S44WB (rozstaw 920-1020mm)
2. Whispbar Rail S45WB (rozstaw 980-1080mm)
Ponieważ odsprzedaż drugiego kompletu jest jakby nie było kłopotliwe wpadłem na pomysł kupna tylko zestawu Whispbar Rail S45WB i skróceniu jednej belki o 60 mm. Jak myślicie czy taka ucięta belka mocno różniła by się od Whispbar Rail S44WB, chodzi głównie o wygięcie i dopasowanie do stóp?
1. Whispbar Rail S44WB (rozstaw 920-1020mm)
2. Whispbar Rail S45WB (rozstaw 980-1080mm)
Ponieważ odsprzedaż drugiego kompletu jest jakby nie było kłopotliwe wpadłem na pomysł kupna tylko zestawu Whispbar Rail S45WB i skróceniu jednej belki o 60 mm. Jak myślicie czy taka ucięta belka mocno różniła by się od Whispbar Rail S44WB, chodzi głównie o wygięcie i dopasowanie do stóp?
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Belki nośne na relingi
Mogę się mylić, ale tej belki chyba nie da się tak po prostu skrócić/uciąć. One mają specjalne mocowania z każdej strony i jak to poucinasz to nie wiem czy zamontujesz uchwyt do relingu do tej belki jeszcze raz - nie pamiętam jak wygląda to mocowanie. Nie mam tego pod ręka teraz to nawet nie powiem.
Z drugiej strony wydaje się, że to tylko aluminium, które musi być jakoś montowane do tych uchwytów, więc skrócenie z każdej strony po 30mm być może rozwiąże temat i da się to ponownie spasować. Na pewno byłbyś pionierem w tej materii Nie wydaje mi się też, aby po skróceniu o 6 cm stracić geometrię/profilowanie tych belek. Więc jak masz taki pomysł, to do odważnych świat należy!
PS: Naprawdę nie lepiej kupić dwa zestawy i sprzedać po jednej belce komuś i nie zaprzątać sobie głowy powyższym? Co raz więcej osób ma Atece i Karoqa, więc na pewno ktoś się skusi
Z drugiej strony wydaje się, że to tylko aluminium, które musi być jakoś montowane do tych uchwytów, więc skrócenie z każdej strony po 30mm być może rozwiąże temat i da się to ponownie spasować. Na pewno byłbyś pionierem w tej materii Nie wydaje mi się też, aby po skróceniu o 6 cm stracić geometrię/profilowanie tych belek. Więc jak masz taki pomysł, to do odważnych świat należy!
PS: Naprawdę nie lepiej kupić dwa zestawy i sprzedać po jednej belce komuś i nie zaprzątać sobie głowy powyższym? Co raz więcej osób ma Atece i Karoqa, więc na pewno ktoś się skusi
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 25 lut 2018, 14:59
- Lokalizacja: Lubin
- Samochód: Seat Ateca 1,4 TSI XC DSG7
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Belki nośne na relingi
Pomimo iż mam wszystko żeby to obciąć idealnie to jednak masz rację że pozostają inne problemy wraz z utratą gwarancji na końcu. Mam inny pomysł który już wstępnie obgadałem z panem Grześkiem ze sklepu Taurusa. Istnieje możliwość rozdzielenia tych dwóch kompletów już na poziomie sklepu łącznie z przeniesieniem wkładek tak by wyszły dwa dedykowanie pod Atecę. Oczywiście będą wystawione dwa rachunki i to będzie wysłane do dwóch odbiorców przesyłką za pobraniem w cenie 829 złotych za komplet. Być może gdyby zebrała się większa ilość chętnych można by wynegocjować niższe ceny. Temat wrzucam do działu giełda (kupię) może będzie choć jedna osoba na kupno tych belek. Gdyby temat odbiegał od tematu działu proszę moderatorów o wrzucenie w odpowiedni.