Ocena Dealera Seata

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Seata Ateca
lukasz-jaworzno
Posty: 70
Rejestracja: 14 sie 2017, 22:38
Lokalizacja: Jaworzno
Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0TDI DSG 190KM 4Drive DSG7

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: lukasz-jaworzno » 10 sty 2019, 22:40

A-Teczka pisze:Pro moto w Katowicach. Jestem mega zadowolony z profesjonalnego traktowania klienta

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
W serwisowaniu samochodu może tak, ale jak jest problem to nie bardzo sobie radzą.
Jak będziesz miał problem z radarem to nie maja sprzętu i odsyłają do Gliwic.
Mam takie odczucie ze ważniejsza dla nich jest relacja z VAG niż z klientem.


Wysłane za pomocą Tapatalk

Sponsor

Re: Ocena Dealera Seata

Sponsor


tomal218
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: tomal218 » 10 sty 2019, 23:32

Pro moto Katowice hehe sprzedac to ja ale jak reklamacja to spierda..j wiec napisalem do poznania i zaraz dzwonili do mnie :D

Awatar użytkownika
MusiC ManiaC
Posty: 73
Rejestracja: 03 mar 2018, 8:05
Lokalizacja: SL
Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI Red Velvet

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: MusiC ManiaC » 11 sty 2019, 11:29

tomal218 pisze:
10 sty 2019, 23:32
Pro moto Katowice hehe sprzedac to ja ale jak reklamacja to spierda..j wiec napisalem do poznania i zaraz dzwonili do mnie :D
Mam to samo odczucie co do tego dilera.

tomal218
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: tomal218 » 12 sty 2019, 14:11

mielem wymianiany blotnik tyl i jak malowali bezbarwnym odcieli do tasmy smiech ,zle poskladali poczek w bagazniku, sruby drzwi nie polakierowane ,blacharsko super ale lakiernik sie nie popisal, nawalil bezbarwnego na drzwi ze ja widze lekko inny odcien(nikt inny tego nie widzi nawet znajomy lakiernik ale ja wiem co bylo robione i widze )-proponowalem im by lekko przelecieli papierem2000 i polerka to nie ,musza skonsultowac z producentem lakieru co mielo sie odbyc do konca 2018r ale byla cisza wiec do glownego napisalem reklamacje bo nie chcieli mnie posluchac i olali temat ,po mojej reklamacji to dzwonia jak na sranie .Za tydzien ma byc przedstawiciel lakieru zobaczymy co wymysli hehe

Luk4as
Posty: 457
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: Luk4as » 12 sty 2019, 16:44

Znajomy lakiernik nie widzi a jest profesjonalista wiec chyba jest wszystko ok ? A ze Ty podswiadomie sie czepiasz ?

tomal218
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: tomal218 » 13 sty 2019, 12:08

Luk4as pisze:
12 sty 2019, 16:44
Znajomy lakiernik nie widzi a jest profesjonalista wiec chyba jest wszystko ok ? A ze Ty podswiadomie sie czepiasz ?
Nie mi oceniac czy jest profesjonalista ,a jak juz powiedzialem ze drzwi maja lekko inny odcien to przyjzal sie i przyznal mi racje ,nie podswiadomie tylko swiadomie !

dario37
Posty: 879
Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
Lokalizacja: Oława
Samochód: Seat Ateca 1.4TSI DSG7Xcellence Black Magic

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: dario37 » 13 sty 2019, 13:03

tomal218 pisze:
13 sty 2019, 12:08
Luk4as pisze:
12 sty 2019, 16:44
Nie mi oceniac czy jest profesjonalista ,a jak juz powiedzialem ze drzwi maja lekko inny odcien to przyjzal sie i przyznal mi racje ,nie podswiadomie tylko swiadomie !
Jaki masz kolor auta?
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 Black Magic Xcellence.

tomal218
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: tomal218 » 13 sty 2019, 14:14

nevada white

dario37
Posty: 879
Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
Lokalizacja: Oława
Samochód: Seat Ateca 1.4TSI DSG7Xcellence Black Magic

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: dario37 » 13 sty 2019, 15:00

tomal218 pisze:
13 sty 2019, 14:14
nevada white
Jest to lakier perłowy?
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 Black Magic Xcellence.

tomal218
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI DSG Xcellence

Re: Ocena Dealera Seata

Post autor: tomal218 » 13 sty 2019, 15:54

Tak

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości