Zauważyłem dzisiaj, że przewody mam przerwane w tylnej szybie. Raczej nie wożę tam nic, ale "samo" nie mogło się zrobić, więc pewnie gwarancyjne tego się nie da? Widziałem, że jest jakiś klej elektroprzewodzący - mogę sam to naprawić, czy jak auto na gwarancji to muszę do seata?
Podgrzewanie tylnej szyby - przerwany przewód
- l3niwi3c
- Posty: 312
- Rejestracja: 20 paź 2017, 7:40
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.4 TSI 150 KM XC
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Podgrzewanie tylnej szyby - przerwany przewód
Ateca XCELLENCE | 1.4 TSI 150KM FWD | DSG | Samoa Orange | Felgi 18 cali - PERFORMANCE 36/1| Alcantara Brown | Pakiet Comfort+ | COMFORT ASSISTANT | Podgrzewana przednia szyba | Alarm | Elektrycznie i Bezdotykowo otwierane drzwi bagażnika | Wirtualny kokpit
- sailor 88
- Posty: 1371
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 83 razy
- Otrzymał podziękowań: 376 razy
Re: Podgrzewanie tylnej szyby - przerwany przewód
Naprawa serwisowa to wymiana szyby po prostu, ale to drogi gips, bo gwarancja tego nie obejmuje (uszkodzenie mechaniczne). Pozostaje klej-lakier elektroprzewodzący i własnoręczna rzeźba. Najlepsze są kleje przewodzące epoxydowe, dwuskładnikowe, bo wiążą a nie zasychają jak jednoskładnikowe. Jeżeli ubytek ścieżki niewielki, prawie nie będzie widać, jak większy musisz się postarać, tzn. trzeba wyciąć z kartki (blok techniczny) szablon brakującej ścieżki i tak nanieść klej. Pozostaje jeszcze kolor kleju względem koloru ścieżki. Ścieżki są jakieś brązowe chyba, a kleje z reguły srebrne, więc warto poeksperymentować z dodatkiem jakiegoś pigmentu do farb. Kiedyś tak naprawiłem szybę w Octawii I i efekt był super, ale dopiero po kilkunastu próbach.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...